Track en Trace

To track your order please enter your Order ID in the box below and press the "Track" button. This was given to you on your receipt and in the confirmation email you should have received.

Mijn Account
facebook twitter instagram pinterest
0

Choose Your Location

  • Select a Location
  • Alabama
  • Alaska
  • Arizona
  • California
  • Colorado
  • Florida
  • Georgia
  • Kansas
  • Minnesota
  • New York
  • Washington
Winkel via Categorie
  • Dagelijkse tassen
  • Hobbytassen
  • Laptoptassen
  • Reistassen
MENU
  • Home
  • Winkel
  • Winkelwagen
  • Mijn account
  • Klantenservice
  • Home
  • Winkel
  • Winkelwagen
  • Mijn account
  • Klantenservice
yes
250

Welkom bij de klantenservice van TRAVBAG®

Home / Welkom bij de klantenservice van TRAVBAG®

Contact via:

WhatsApp

App ons!

E-mail

Mail ons op info@travelbags.nl

Telefoon

Bel ons op 0653859860

Verzending en Bezorging

Verzendkosten & levertijd

Verzendkosten & Levertijden

Bij Travbags.nl worden alle bestellingen gratis verstuurd binnen Nederland en België.

Voorradige artikelen

Wij hanteren de onderstaande levertijden voor voorradige artikelen.

Nederland:
​Maandag t/m vrijdag en vrijdag: Voor 18:00 besteld, volgende dag in huis
Zaterdag: Voor 14:00 besteld, maandag in huis

België:
In Belgie is de levertijd 1-2 werkdagen

Wij doen ons uiterste best om op het afgesproken bezorgmoment je bestelling te bezorgen, helaas kunnen wij dit niet altijd garanderen.

Ben je op het moment van afleveren niet thuis? Dan zal PostNL het pakket afleveren bij je buren. Mocht afleveren bij de buren niet lukken, dan wordt het pakket naar een van de dichtsbijzijnde afhaalpunten gebracht.

Status van je bestelling

Status van je bestelling

Zodra wij je pakket aanbieden bij PostNL ontvang je van ons een e-mail met een track & trace code om je zending online te volgen. Zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen is je pakket nog niet door ons verzonden.

Pakket niet ontvangen

Heb je je pakket nog niet ontvangen, maar wel een e-mail met een verzendbevestiging? Dan kun je de volgende dingen doen:

1. Bekijk de track & trace code(s) van je pakket

Je vindt de track & trace code in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of of er iets gewijzigd is in het tijdvak van de levering of dat de bezorgdag is opgeschoven.

2. Controleer het bezorgadres

Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. Controleer je mail

Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd, de bezorger heeft het pakket afgeleverd bij een PostNL afhaalpunt of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Kom je er met deze tips niet uit?

Wacht dan nog heel even af, misschien is je pakket vertraagd. Er is een grote kans dat je je pakket alsnog de volgende dag in huis hebt. Heb je het pakket na 3 dagen nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Bestellen

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Bestellen gaat gemakkelijk in een paar stappen:

  1. Selecteer het product.
  2. Klik vervolgens op de rode bestelknop 'in winkelwagen'. Je kunt verder winkelen of naar je winkelwagen gaan om je bestelling af te ronden.
  3. Controleer de inhoud van je winkelwagen (rechts boven in beeld).
  4. Vul alle gegevens zoals naam, adres.
  5. Je rondt je bestelling af door te betalen. Dit kan op verschillende manieren zoals iDeal (NL), Sofort (BE).
  6. Controleer nogmaals al je gegevens en rond je bestelling af.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Helaas kunnen wij een geplaatste bestelling niet meer wijzigen. Zolang je bestelling nog niet in het verzendproces zit kunnen wij je bestelling wel annuleren zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen, neem hiervoor contact met ons op. Als annuleren niet meer mogelijk is omdat je bestelling al in het verzendproces zit kun je het altijd aan ons terug sturen.

Voorraad op onze website

Wij werken met verschillende voorraadstatussen. Bij het desbetreffende product wordt er altijd aangegeven wat de status van de voorraad is. Let hier goed op bij het bestellen.

Op voorraad

Het product is op voorraad in ons magazijn. Bestel je op werkdagen voor 18:00 uur, dan ontvang je de volgende werkdag je bestelling.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Je bestelling wordt afgeleverd op het door jou aangegeven adres tijdens het bestellen. Zodra wij je pakket verzenden ontvang je van ons een track and trace code per e-mail om jouw zending online te kunnen volgen.

Ben je niet aanwezig op het moment van bezorgen? Dan wordt het pakket bij de buren afgeleverd. Mocht het afleveren bij de buren ook niet lukken? Dan wordt het pakket de eerstvolgende dag afgeleverd bij het dichtstbijzijnde PostNL punt.

Travbag® kortingscodes

Op dit moment zijn er geen generieke kortingscodes, actiecodes of couponcodes actief. Op andere kortingscodesites vind je dus ook geen werkende Travbag® kortingscodes.

Betalen

Betalen met iDeal

Bij travbags.nl.nl kun je je bestelling betalen met iDEAL. Met iDEAL kun je je bestelling snel en veilig betalen via je vertrouwde omgeving van internetbankieren. Als je klant bent bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS, Regio Bank, van Lanschot of Triodos Bank, kun je gebruik maken van iDEAL.

Voordelen:

  • Je betaalt op de betrouwbare manier van internetbankieren.
  • Je betaalt via de veilige software van je eigen bank.
  • Wij versturen je bestelling direct, mits op voorraad.
  • Betalingen via iDEAL zijn gratis bij Travbags.nl

Betalen met Sofort

Bij travbags.nl kun je je bestelling betalen met het Belgische SOFORT. Met SOFORT kun je je bestelling snel en veilig betalen via je vertrouwde omgeving van internetbankieren. Als klant bij de meeste Belgische banken, kun je gebruik maken van SOFORT.

Voordelen:

  • Je betaalt op de betrouwbare manier van internetbankieren.
  • Je betaalt via de veilige software van je eigen bank.
  • Wij versturen je bestelling direct, mits op voorraad.
  • Betalingen via iDEAL zijn gratis bij Travelbags.nl

Ruilen en retourneren

30 dagen bedenktermijn

Retourneren Nederland en België

  • Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om je product retour te melden. Hierna heb je nog 14 dagen de tijd om het product aan ons terug te sturen.
  • Voor het retourneren van bestellingen uit Nederland bieden wij 1 optie:
    • Bijdrage in de verzendkosten (€4,95): indien je kiest voor een terugbetaling van je bestelling
  • Indien je een product wilt retourneren, stuur ons dan een mailtje en wij sturen de retourlabel op.
  • Alle producten worden geleverd met volledige fabrieksgarantie.
  • Na aanmelding van je retour ontvang je per e-mail een retourlabel. Dit retourlabel dien je op het pakket te plakken.

 

Garantie en Reparatie

Hoelang heb ik garantie op mijn product?

Wanneer je een bestelling plaatst bij Travbags.nl, mag je er vanuit gaan dat het een kwalitatief product is. Op ieder product geldt een wettelijke garantie wat inhoudt dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Mijn product is defect, wat moet ik doen?

Stuur ons gewoon even een mailtje!

Garantie of Schade

Er is een duidelijk verschil tussen garantie en schade. Garantie geldt op product- en/of fabricagefouten. Bij de wettelijke garantie zal een product altijd kosteloos gerepareerd worden. Indien reparatie niet mogelijk is zal het product vervangen worden door hetzelfde product of een gelijkwaardig product indien hetzelfde product niet meer leverbaar is. Indien er sprake is van schade worden de kosten voor reparatie (indien reparatie mogelijk is) in rekening gebracht.

Voorbeelden van garantie:

  • Te kort gestikte naden
  • Loslatende schouderbanden

Voorbeelden waarbij vaak sprake is van schade

  • Gaten en / of scheuren in stof
  • Kapot getrokken ritsen

Adresgegevens TRAVBAG®

Akelei 87
8265KB , Kampen
Nederland


Tel: 06 53 85 98 60
Mail: info@travbags.nl

KVK: 82759405

srcoll arrow

TRAVBAG® is onderdeel van Dutch Retail Business.

  • Home
  • Winkel
  • Winkelwagen
  • Mijn account
  • Klantenservice